loading...
بروزترين آهنگ ها
آخرین ارسال های انجمن
HOJJAT بازدید : 962 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که + متن آهنگ

تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که + متن آهنگ

تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن اهنگ دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

از دستت غمگینم فکر کن بازم به پات بشینم

تا کی دیدم تو چشمات تردید دیگه از همه چی دل من ترسید

اینه که دستای من تنها موندن تنها موندن

اینه که دنیای من شده تنهایی پر تنهایی

اینه که دستای من تنها موندن تنها موندن

اینه که دنیای من شده تنهایی پر تنهایی

تگ دوم آهنگ دی جی سروش اس جی ترک به نام اینه که

از دستت غمگینم فکر کن بازم به پات بشینم

تا کی دیدم تو چشمات.تردید دیگه از همه چی دل من ترسید

اینه که دستای من تنها موندن تنها موندن

اینه که دنیای من شده تنهایی پر تنهایی

اینه که دستای من تنها موندن تنها موندن

اینه که دنیای من شده تنهایی پر تنهایی

برای دانلود اهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

    دانلود با لینک مستقیم
    • رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
    • منبع : خودتان قضاوت کنید
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3094
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 1,595
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,003
  • بازدید ماه : 14,828
  • بازدید سال : 52,125
  • بازدید کلی : 2,523,253