loading...
بروزترين آهنگ ها
آخرین ارسال های انجمن
HOJJAT بازدید : 646 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد قریشی به نام شوک + متن آهنگ

ترانه: محمد قریشی / آهنگ وتنظیم : پیام سوری

میکس و مسترینگ: حمید رشیدی / گیتار: فیروز ویسانلو / پیانو : پیام سوری

پخش اختصاصی از موزيكال

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی به نام شوک

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی به نام شوک

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محمد قریشی به نام شوک + متن آهنگ

ترانه: محمد قریشی / آهنگ وتنظیم : پیام سوری

میکس و مسترینگ: حمید رشیدی / گیتار: فیروز ویسانلو / پیانو : پیام سوری

پخش اختصاصی از موزيكال

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی به نام شوک

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی به نام شوک

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن آهنگ محمد قریشی به نام شوک

تو نزدیک میشی و انگار چشام دیگه نمیبینه

به جز ی باری چشمات همه دنیای من اینه

تو نزدیک میشی و انگار تنم نزدیکه آتیشه

دوباره روبروم هستی و حال من عوض میشه

تمام این نفس ها مو داره عطرت رو میگیره

نگام مات تو میشه زمان نیست و میمیره

صدام کن تا سر حرفم با تو باشه

نمیدونی چقدر میخوام چشات مال خودم باشه

صدام کن قلب من ایستاده شوک میخواد

بیان این غم توست فقط ی مرد روک میخواد

تگ دوم آهنگ محمد قریشی به نام شوک

نمیبینم توی خوابم چشام رو به چشات وا شه

تو دنیای منه تنها یکی مثل تو پیدا شه

پیش چشمات چه بی تابم

وجودم میشه دل شوره

تو احساسی به من میدی

که از دنیای من دوره

میخوام چیزی بگم اما

صدام پیش تو می لرزه

دارم دیونه میشم باز

جنونم با تو می ارزه

صدام کن تا سر حرفم با تو باشه

نمیدونی چقدر میخوام چشات مال خودم باشه

صدام کن قلب من ایستاده شوک میخواد

بیان این غم توست فقط ی مرد روک میخواد

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

    دانلود با لینک مستقیم
    • رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
    • منبع : خودتان قضاوت کنید
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3094
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 1,595
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,020
  • بازدید ماه : 14,845
  • بازدید سال : 52,142
  • بازدید کلی : 2,523,270